Solsken o man sitter på jobbet..

Har knappt badat eller solat ngt under denna sommar vilket känns tråkigt då man bara i stort sett har jobbat..
Men nog för att jag inte klagar heller för att få jobba o en massa pengar.. men de tråkiga är ju att dom far lika fort som dom kommer in på räkningar o en massa skit:D Kan väl börja med att skriva att jag o min pojkvän har flyttat in i en trea här i kalix i början på Juli och har börjat få de att se ut som ett hem fast de är ju dock mkt små saker kvar som ska göra o man har ju en massa ider(om man skriver så hihi) i skallen som man vill göra.. typ måla om eller tapetsera m.m!

Men de kommer ju de också.. felet med mig är att jag vill att saker ska hända så fort hela tiden o blir de inte som jag vill kan jag lätt bli tjurig haha fast de går över lika fort! Har igentligen inte så mkt att skriva.. har iaf jobbat hela veckan och är ledig "typ" i helgen.. Ska imorgon iaf jobba drån 09.30-15.00 o efter de blir de hem o fixa till sig o ta sig en promenad till Jenni som ska ha avskedsfest då hon ska flytta ner till skåne eller var de nu var haha :D Tråkigt men kul att fara dit o hinna umgås med henne också.. Så ser fram emot morgon dagen men mitt enda bekymmer nu är att jag vet inte va jag ska ha på mig! :/
Men de löser sig..

Är lite sur för de är inge Gordon Ramsey idag med hells kitchen :( Nåja får försöka o se om min söta kan ladda ner någon bra film.. han är bäst!<3

Pusss

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0