Kan du se de jag gör min underbara?


Att jag inte kan slita min blick från dig.

Ständigt funderar om vad du tycker om mig.

Hur vackert ditt leende är i profil.

Att jag skulle vandra tusentals mil bara för att träffa dig.

En pirrad tanke att bara ta tag i din hand.

Så att du och jag skulle förenas i  kärlekens band.

Andas in din doft, omslutas i din famn.

Tillsammans skulle vi ro i land i en främmande hamn.

En hamn där du och jag är vi som jag alltid drömt.

En dröm i mitt hjärta för dig noga jag har gömt.

Hur mycket jag älskar dig är ingen hemlighet.

Det är nog bara du som inte riktigt vet.

Att jag är din för all evighet!

 

 

 



Kommentarer
Postat av: guess who?

puss på dig!

2009-08-25 @ 10:07:26
URL: http://hussni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0