Du är den som får mig att le:)

Sitter just nu i datarummet här hemma o har nördat lite dator! Kul kul..
I förrgår fick jag en impulsgrej för mig att jag skulle följa med Sara till luleå då hon skulle ta bort tandställningen :D
Var väldigt kul o fördriva en hel dag med henne.. hann ju även vara till skellefteå fram o tillbaka hihi ..
men man var ju då måttligt trött efter att ha suttit i en bil hela dagen.. Så nu vet jag iaf hur de kommer bli när jag får ta bort min tandställning ifall jag nu någonsin kommer få ta bort den.. är så grymt less den så jag dör! Blev även avis på sara o ville bara säga till hennes tandläkare att ta bort min med:D haha men tror min tandläkare i haparanda skulle inte bli så glad då..
Men de skulle jag skita i för hon är så bitter..

Är lite segt nu på jobb fronten då de är en massa svammel fram o tillbaka! Dock är de ju inte mitt fel.. men jag överlever!
Får en bra lön denna månad så kan inte klaga!;) synd bara att halva lönen far på räkningar.. whiioo va kul !
Nå väl, varit med annelie idag.. trevligt värre :) Var som ett tag sen.. Skönt att man inte har krav iaf :)

Imorgon ska jag till annelie o hämta ngr saker som hon inte skulle ha kvar som jag tog imot mer än gärna :)
Fick ikea katalogen igår.. oless man blev när man bara ha "köpa köpa" i skallen ! :D Allt man såg ville man ha..hihi
Måste ta o börja uppdatera mera här.. har varit för slö för de.. nog för att jag tror ingen läser de jag skriver men kan ju göra de iaf för min egen skull :) Min finaste har somnat framför tvn så ska väcka han när jag går o lägger mig i sängen :)

Nu vill jag bara ha min lön så man kan leva normalt igen.. sista pengarna mina har tagit slut o inge snus har man heller!
Var på världens dåligaste humör idag.. Världens största påsar jag sett under ögonen,huvudvärk,frös o nikotinbegär!
haha men så kan de va..

Är sugen på att göra en förändring med mitt hår snart men vet bara inte vad? Snälla hjälp mig..
Är nöjd med att vara blond med samtidigt vill jag testa på en annan färg eller frisyr?

Vill bara skriva att jag älskar dig gumman :)Vad skulle jag göra utan dig?
Du finns där i vått o torrt..


Du gör mig hel o lycklig :)

de var allt för denna gång.. nu ska jag kolla runt på frisyrer ;D
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0