Valborg

Idag har man klivit upp klockan åtta,gick i duschen,sminkade mig osv.. drack kaffe o gick sen ner på stan med annelie o kim plus deras hundar! Mötte upp pappa på gallerian där de blev "frukost" som smakade apa.. SEn blev de bolaget!
Efter de så åkte vi mot sörn där de blev lunch/middag för min del .. Lånade pappas saab o körde hem igen mot kalix!
Hämtade upp Hussni o janne, åkte till lägenhetn o hämtade saker o nu sitter jag i huset hos hussni o fördriver tiden med att nörda lite dator.. även suttit o tittat på när han har hängt tvätt hihi;D

Jaha, valborg idag då.. inte så värst intresserad o se när en skräphög brinner o att man ska dansa in våren o alla ska dricka bara pga att de är röd dag imorgon o bla bla bla..! Maja ska till töre,annelie jobbar idag o imorgon o jag ska bara ta de lilla lugna! Ska nog även åka mot luleå imorgon till min kusin eller om jag gör de på lördag! Min söta ska ju även åka bort så han kan man heller inte vara med o är inte de minsta sugen på att festa då man knappt har pengar till de !

Sara gumman fyller ju 20 år på lördag o joppas hon får en fin dag ! BLir nog att dra dit o fika isåf innan man beger sig mot luleå!:) Malin kommer ju även hem den 5 juni o de ska bli så himla kul.. whiiii ;)

De var allt.. på återseende!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0