Skratt,tårar,bråk o en massa grattis till mig:)

ja då var man 20 år gammal som firade i går i min o annelies lägenhet o tror jag aldrig varit med om så här mycket folk i en o samma lägenhet! Var en rolig kväll fylld av massa saker.. men allting var bra iaf!:) Antar att de är sånt som ska vara med.. var nog runt 15-20 stcken här o sen blev de allsång till lilla mig i vardagsrummet o visste inte vem jag skulle titta till:) Blev jätte glad när dom gjorde de.. varit en mycket fin helg o idag så blir de bara chilla med malin,maja o hussni !

Känner mig ganska så seg o städningen idag var inge kul.. fy fan plus att handfatet i toan är trasig haha ;D
Men de måste vi fixa.. Somnade först klockaan halv fem idag o vaknat 10!! Dåligt morgonpigg alltså..


Tack allihopa för en fin dag igår o alla saker jag fått:) Var för mycket.. hoppas ni hade kul!


Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott:)

2009-05-12 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0