Promenad..

Nyss kommit hem efter en liten promenad ner till stan o gud vad skönt de var att komma ut i friska luften o känna solens strålar värma ens kropp! De enda som störde mig var allt slask o att man blev blöt om fötterna! Men de får man ta..
Gårdagen var väldigt seg o flottig.. sov mesta delen o såg ut som en kines när jag vaknade! Herregud vad alkohol gör en sliten .. blää! Men är ganska så nöjd med att man fick hjälp igår med städningen o återvinningen av allt skräp!

Var ju o pantade alla flaskor o burkar o de blev 75 kr o glas flaskorna kastade vi .. orkade inte panta dom!
Känner mig ganska så trött o seg ..men ändå så har jag ett spring i bena mina.. hade lust o fara o träna idag men
då de är röd dag så är de redan stängt! Får se här vad som händer idag.. Blir väl kanske o fara me malin till storön som sällskap då hon inte vill vara själv! Kan förstå henne.. ;D Och om inte så blir de bara vara hemma..

Nu den 16 ska jag iaf på Af o sen på besiktningen med bilen o hoppas den går igenom!:)


Annars är mitt liv helt perfekt..kan inte klaga! :) Älskar alla mina underbara vänner /familj ,
vet inte vad jag skulle göra utan er ?


Amorspilar har iaf träffat mitt hjärta än en gång o de var du som vann de:)

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0