Maja..

Klev upp klockan halv tio idag .. tog på mig kläderna o for till gymet där man tränade ben o mage plus kondtionsträning :) Kan säga att de var nice.. Plus inge folk hehe :) Så kom maja dit,åkte hem med min rally bil.. tog mig en dusch o så tog vi oss en promenad ner till stadens torg o drack en kaffe ,som var väldigt god:) Efter de så gick vi till taxihuset för maja skulle betala en skuld hon hade där..mohaha! Jävla snålåkare.. Sen blev vi så lata att vi testade åka lokaltrafiken tillbaka till riksbyggen.. kostade endast 5 kr.. men fick åka en bit för att komma fram ;D Gick till bilen,körde hem till mamma o pappa,åkte sen vidare till töre där de blev tankning av ens sista pengar o såklart hälsa på Sara!

Och vipps så sitter jag hemma hos maja o väntar på middag,maja är ju kocken idag hehe.. undra hur detta ska sluta!?;D
Näee nu var  jag dum.. ska nog gå o se om hon behöver ngn hjälp!

Åter igen.. Vilket proffs jag är i biljard ;D De ni..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0