Världens bästa jag

Fan vad roligt det har varit i helgen där man har fått umgås med alla sina vänner o även träffat eriks arbetskompis peter och han var super trevlig o snäll så de blir väl  en runda till gbg o festa där snart!:) Dagen efter så väckte jag alla klockan åtta o då var de bara att vakna nog för att jag var full som ett ägg pga att jag hade sovit minst av alla.. typ fyra timmar men var ändå pigg hehe:)

klockan åtta for jag till jobbet o där var de mycket att göra som vanligt men de var en rolig kväll ändå!!
Maja låg på soffan då jag kom hem i morse klockan halv fem.. Sen väckte dom mig klockan tolv o var måttligt tröttt o skulle kunna somna nu om jag fick!

Imorgon får jag lön så de ska bli intressant o se hur mycket de blir.. men iaf så jag klarar mig:)

Annelie du är mycket saknad vännen ..älskar dig vännen med:)

Lite bilder sen helgen:













Lite bilder tagna av alexandra:) hihi..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0