tött...;)

klev upp klockan halv åtta idag och var väldigt trött o dagen började inte bra för min del!
Sen for jag till maja o jonas eftersom jag o maja skulle till folkan o fixa klart hennes cv o sen begav vi oss ner mot stan o lämna lite överallt o de gick bra för henne!:) har även spänt tandställningen idag o fick veta att om ca ett år får jag ta bort den:) Vill ha bort den nu för de gör så sjukt ont i mina tänder ...Killarna var o köpte tacos o de var gott hehe o sen gick ja o maja o la oss i våran säng o somnade en stund o nu kommer man att inte kunna sova sen ikväll:(


Fattig som fan o längtar så till den 15 plus att jag vill ha en SNUS NUUUUUUUUUUUUUUUU:)



De var allt.. Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0