STulen!;)

Har du ett par blåa string?

hmm?? Joo de tror jag haha

Vem var den senaste du pussade?

Älsklingen i morse innan han for o jobbade!

Vem var den senaste som pussade dig?

Hehe erik vem annars??

Vad har du för trosor på dig?

Svarta string

Har du mens?

inte nu men snart!

Vad har du för bhstorlek ?

65 DD

Trivs du med det?

Njaa ,jooo!

Vem sov du senast med av samma kön?

Maja:)

Vem sov du senast med av motsatta kön?

Erik:)

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?

Några stycken

Gillar du nån nu?

Jeooo erik men älskar han :)

Vem isåfall?

; )

Vem strulade du med senast?

hehe ja de var längesen !

Vad gjorde du inatt?

Då sov jag

Och i förrgår natt?

Vet inte!

Vad gör du innan du kan sova?

Ser tv,nördar dator m.m

Kan du prata med din mamma om allt?

Jo :)

Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?
Ja varför inte??


Har du varit gravid?

Nej får man hoppas!:)

Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?

OOOOJAAA... Min högsta önskan!

Choklad eller glass?

choklad

Bindor eller tamponger?

Tampong

Push-up eller T-shirtbh?

Push-up

String eller hipsters?
Mest hipsters:)

Stövlar eller gymnastikskor?

Beror på vad jag har på mig

Kjol/klänning eller jeans?

Allt.. mest jeans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0