Snyft..sjuk!

Har gått o blivit förkyld o de gör mig knäpp pga att jag känner igen smak när jag ska äta något gott..
typ som idag när erik lagade middag så var jag super hungrig o längtade så mkt för att få äta o de såg så gott ut o när jag väl tog min första tugga så smakade de ingenting.. Så irriterande!!

Nå väl har pratat lite med mamma o pappa idag som vanligt o promenerat till maja o jonas o vid halv fem så kom erik o hämtade mig o då for vi o kolla på en Renault Clio sport bil o den var SÅÅÅÅÅÅ FIN! Men den kostade bara 169 000 kr o de var inte så farligt pga att den var ny.. :) Så vi får se om de blir en sån.. Söt,Liten;Sportig;snabb,cool, Tjej bil:)hihi
Vill bara säga att jag älskar sex personer i mitt liv o dom betyder allt..deras namn är: Mamma,Pappa,Erik,Maja,Annelie o sara:) Tack för att ni finns i mitt liv o gör mig lycklig...


Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

Alskar dig ocksa hjartat! Puss puss miss you

2008-09-26 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0