ont i halsen!

Vakna med att jag hade svårt att andas o de gör så ont i halsen när jag pratar o ska svälja..
Fan jag hatar att ha ont i halsen,eller överhuvudtaget vara sjuk ! Hoppas jag är sjuk i helgen:) hehe
Fan orkar typ inte göra ngt idag ,känner mig bara såååå lesss idag.. men de finns juh såna dagar också!
Plus att jag är sugen på en snuss så jag blir cp , har snart varit utan i en vecka men då har jag istället rökt vilket suger!


Måste ta o diska o städa i sov rummet vilket känns blääääää...GE MIG ETT JOBB NÅGON MED HELTID/HALVTID!!!


VI får höras gott folk orkar inte skriva nå mera nu....


SEeyaaa

Kommentarer
Postat av: Malin Stenberg

Ville bara skicka krya på dig kramar! =) Kämpa på med snuset, det fixar du även utan cigg. Jag har varit snusfri i en månad, men behöver såklart nikotintuggumi. Har nu gått ner till 2mg. Klara jag det så gör du det.

Massor av kramar // Jag

2008-09-24 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0