Huvudvärk o trött!

Har världens huvudvärk idag o de kan bero på att jag är så trött idag för jag har inte sovit bra i natt!
Har nyss iaf varit o handlat lite mat o köpte mig en grillkorv på vägen hem för att jag var så hungrig.. hehe!
Jag ska imorgon på biblioteket o skriva ut nya Cv och lämna lite överallt så jag har två jobb.. Så de ska bli roligt!
De kommer att bli typ affärer,kiosker o liknade som bara ett extra jobb o skulle jag få mera så skulle de vara svin bra!

Idag skulle nog eriks kompis från jobbet komma.. så vi ska se film o bara allmänt ta de lugnt!
På torsdag ska jag till Emma o hennes pojkvän o dricka lite vin o så skulle hon bjuda på middag så de
ska bli super kul plus att erik får lära känna dom:)

Snart kommer min gumma hit.. så jag inte behöver sitta här ensam!


Älskar Erik av hela mitt hjärta.. Föralltid vi två baby:)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Maja

jag har utmanat dig, läs min blogg :P

2008-09-18 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0