Hellooo:O)

hej hopp gummi snopp:) Kom nyss hem o har varit nere på knalle o lämnat lite Cv.. Många som var intresserade så de var ju kul:) Sitter o lyssnar just nu på våran CP GRANNE som är alkis som spelar så hög musik att han överröstar våran tv!
Hoppas han flyttar snart de lilla kräket .. ! Nu sitter han även o sjunger med i musiken..falskt som satan! Stackars jävel säger jag bara som inte har ngt liv.. Kanske slutar snart så för mig med om jag inte får mera Jobb.. supa bort dagarna! ;)


Sitter o tänker på mina föräldrar om hur mycket jag saknar dom o hur glada o lyckliga dom skulle vara om jag kom hem igen!Kalix kommer alltid vara ens hem men just nu så trivs jag som bara den här o jag har de så roligt här nere!
Finns så mycket mera möjligheter här än hemma.. jag är nog en storstadstjej:) kanske blir Göteborg snart o flytta dit med älsklingen.. mycket närmre för honom till jobbet o mera arbeten för mig:)

Nu ska Jag spela lite Bitch på Blip..SEEyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0