fötterna värker..skavsår!

Fan vad less jag är att gå.. jag har gått så mycket dessa dagar att de värker i fötterna!
kom iallafall nyss hem från maja o jonas o nu sitter jag på soffan o bara ta de lugnt med baby..
De var inte så kallt ute som jag trodde de skulle vara.. har varit så fint väder idag:) Blev väckt klockan halv nio idag av erik o sen typ fem sek efter skicka maja ett mess o då var de lika bra o kliva upp från sängen så vvid tio gick jag o sökte lite jobb o sen drog jag till maja o jonas ,drack lite kaffe o käka bullens korv:) Mums... Sen hämta erik upp oss efter jobbet så då for vi hem till oss o käka middag o gick ner på stan o köpte bulla:) -fan va gott de var....

Sen har jag pratat med lilla mamma o guuuud vad jag saknar henne de är helt sjukt! Min lilla mamma som snart också fyller år o kan inte fara hem pga av jobb o för lite pengar! Men hon vet iaf vars hon har mig.. får skicka ett blombud eller nå:)
Saknar dom så hemskt mycket...Saknar annelie o malin också...!


Ska gå i duschen nu o sen sova..lägger upp en bild på mig själv som jag tycker är så JAG:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0