Dagboken bättre!

Sen jag skaffade min dagbok så har jag näst intill slutat skriva i denna blogg för inte orkar jag vara djup o skriva om allt som poppar upp i min skalle om vad jag tycker o känner om allt! Så hädanefter är de dagboken som gäller så skriver jag här när jag orkar hehe:)


Idag ska de bli kul (tror jag) de känns som de iaf:) lite vin,kex o sånt gott me bra sällskap!
plus att erik får även manligt besök från gbg.. han jobbar dock på eriks arbete så de blir juh roligt o träffa han!


Saknar mina päron där hemma o skulle jätte gärna vilja krama o pussa på dom just nu hihi.. älskar dom så mycket!
Saknar även en fin vän vid namn annelie gumman o vill bara goooas med dig hjärtat!:)


Älskar min ögon sten erik o va skulle jag göra utan dig baby!

Seeyaaa.. peace

Kommentarer
Postat av: Annelie

Saknar dej och Älskar dej mest av alla vännen , du betyder så himla mkt för mej..

2008-09-14 @ 13:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0