Utbildning i dag på Grand:)

klockan fem ska jag till Grand på en så kallad utbildning om servering o drycker igen som man fick gå på skolan haha:)
Men de kan ju alltid vara bra o gå de igen för de behöver ju inte vara samma.. nog för att jag inte tror de!Har även fått ett till jobb som bara extra arbetare på en kiosk o de är bara så himla flummigt hur jag fick de haha...

I fredags innan vi skulle dra till Gbg blev Erik sugen på en burgare o frågade om inte jag kunde gå o beställa o de kunde jag så gick dit o beställde o medans kvinnan stod o stekte frågade hon saker om jag var från Borås o hur gammal jag var m.m men iaf så sa hon att personalen som jobbar där hade pratat om mig haha.. Att de fanns en liten tjej som brukar komma dit o köpa snus o hon är så trevlig o pratglad :) Så hon frågade om jag ville ha extra jobb ngr timmar i veckan o varför inte? Så var o lämna mitt Cv där igår o ska tillbaka imorgon ..haha.. så flummigt men de kanske lönar sig o vara framåt ibland! plus att de är hur nära som helst.. bara gå ca 25 steg så är man där typ:) Måste bara kolla mitt schema nu på Grand så hon på kiosken kunde lägga in mig som extra på deras schema:) Jag är så lycklig nu hihi.. Äntligen lite Plus i livet:)

Sitter nu iaf vid tvn o måste gå o diska vilket känns jobbigt för jag hatar o diska! Haha..

De var väl allt jag hade på mitt hjärta...hmm eller jooo maja kom nu tillbaka ner:)Sara med...
Saknar dig annelie gumman min o snart ses vi igen..räknar dagarna! Love u babe

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0