Tråkigt!

Tråkigt att maja ska fara imorgon pga massa skit men vad ska man göra??Hade gärnat velat att hon skulle stanna men de är helt o hållet hennes val för jag förstår att de är tungt utan pengar! Så då blir man själv tjej igen men de ska nog gå..Så fort jul borden börjar f¨år jag lära känna mera tjejer för jag jobbar nämligen bara med killar.. Ä r bara så irriterad att hon ska behöva åka så jag vill skrika! Suck...

Har idag varit med maja nere på stan o köpt en Mc bok åt erik för han ska ta tung Mc o så har vi varit o fikat o sen tog jag bussen till knalleland o skickade iväg ett paket till eriks mamma med tyget som hon ville ha :) Så får hoppas på de bästa att de duger.. Har även pratat med min gumma annelie o saknar henne redan så himla mycket så de är inte klokt plus mina päron! Men snart julafton så då kommer man hem igen.. Var o hämta erik också igår på landvetter o de gick bra o köra dit fast de var typ spöregn o såg inget o sen så var eriks flyg försenat så fick sitta en timme extra o guuud vad glad jag var att få se han.. Så när vi kom hem till borås hyrde vi film köpte godis o handlade lita mat o bara myste sen på soffan o de var så skönt...Älskar han så mycket så ingen förstår.. :)


Ska vila ett tag nu men vi hörs... SEEyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0