Stulen av annelie gumman:)

01. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Haha kanske torkarblad men annars har jag tummen mitt i handen;)
02. Hur äter du ett äpple?
Skär de i skivor.. vem fan vill veta hur jag äter ett äpple?
03. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Jag är rädd för alla kryp speciellt spindlar!!!.
04. Big Brother eller Sportnytt?
BB
05. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Flera miljoner kr...
06. Är du mörkrädd?
Jeooo lite
07. Resmål som fascinerar?
Till din mamma:)
08. Ditt senaste telefonsamtal?

Min Erik:)
09. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Hmmm ja tror de blir Justin Timberlake o Timbaland
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt, så klart:)
11. Bästa stunden på dagen?
På morgonen när erik ger mig en puss på kinden o säger att han älskar mig:)
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen,nycklarna, snus
13. E-post eller snigelpost?
Snigel så klart:)
14. Den senaste komplimangen du fick?
Hmm vet inte.. maja sa snygging för att jag skulle ha ngt o skriva!
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Maja skriker på mig varje dag!


Ålder: 19
Längd: 157cm
Vikt: De ni.. för FEEET!
Favoritkändis: MAmma
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: mörkblond
Ögonfärg: gröna
Favoritfilm: Ingen som jag kan komma på!
Favoritskor: Alla:)
Drömjobb: VD för ett hotell
Favoritbutik/Sverige: HM
Favoritbutik/utomlands: No idé!
Favoritkaffe: vanligt med mjölk
Ebba eller Sofi: Ingen av dom,
Favoritstövlar: Har inga:P
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: ingen koll
Hur många skor har du: ca 5 par
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci,
Kilklack eller stilett: Kilklack
Favoritdesigner: hmmm?
TV-program:  One tree hill, Idol,Cops,Christine
Drömutseende: Vara som victoria secrets modellerna...
Fulaste plagget i din garderob: ha rensat bort allt sådand:P
Klänning eller kjol: klänning
Favorittidning: Hänt bild,aftonbladet
Länder du varit i: Sverige, Finland, Italien
Favoritplats i hela världen: Hemma
Favorithändelse i ditt liv: Har många!
Husdjur:Har inga
Drömbil: Bmw


Personfakta:
Namn: Nina
Kön: Kvinna
Ålder: 19.
Längd: 157
Smeknamn: Niiiiinnnnaaa
Hårfärg: Mörkblond
Ögonfärg: gröna

Har du någonsin:

Ätit sushi: Nej, och tänker inte göra det heller.
Stått på scen: Ja.när ,man hade småstjärnorna som,liten:)
Varit ihop med någon som varit otrogen: NEEEJ
Klättrat på berg: Säkert när ja var liten
Sett vita huset: Nej, bara på tv och bilder.

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt!!
Spets eller satin: Spets självklart, sexigt värre!
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö!
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår!
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: HIHI jooo
Vet den om det: Kanske!;)
Vad tittar du på hos en man:ALLT

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Jopp
Kommit sams med dina föräldrar: Har inte bråkat med mina föräldrar så-.
Bråkat med en kompis: JOOO maja hehe

Gillar du att:
Ge kramar: Givetklart!!Fins de nå bättre:)
Ge massage: Jorå:)
Gå promenader i regnet: Ja de kan vara rätt mysigt:)

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: JObba,umgicks med familj o vänner m.m
Svär du för mycket: NJaa ..jooo
När duschade du senast: Idag
Vilken färg är det på dina byxor just nu: BEgie
Vilken låt lyssnar du på just nu: olika
Vad är bredvid dig just nu: Maaajaaa
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): har inget:).
Vad var det sista du åt: Mackor med ost
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Erik såklart
Har du en lavalampa: Nej,
Hur är vädret just nu: Kallt, regn o blåsigt
Vad gjorde du igår kväll: Satt på tåget hem till borås
Vem pratade du sist med på telefon:Erik
Vad gör dig glad: När jag umgås med mina älskade vänner,Erik o familj
Vart skulle du vilja du åka: Någonstans där det är varmare än här iaf!
Vill du ha barn: Klart, men inte nu iaf..
Vad ska dom heta: Viggo,maximus,Martina o emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0