Mitt namn är Nina,Nina larsson :)

hehe lite rolig är jag allt...:) Ska nämligen fara o se på Bond filmen idag som har premiär o de lär ju ska vara fullt med folk för i den ena salongen där var de 2 stycken för mycket haha:) Klockan 23.30 börjar filmen.. lite sent men de kan bli kul:)
Är ju inte så mycket för Bond men sen jag såg den senaste filmen så blev jag faktiskt lite fast i Bond:)

Idag är de halloween o då ska man fira dom döda.. hehe tror jag:) Mamma sa iaf att hon skulle fara till mormors grav o tända ngr ljus från mig :) Snällt av henne när man är för långt bort för att göra de själv....

Har ännu inte gjort så mycket förutom att ha tvättat,sminkat mig o plattat håret lite grann:)
Erik slutar tidigt idag så de känns ju skönt så kanske man kan hitta på ngt om nu inte han är jätte trött vill säga!
Jobbar även imorgon samma tid från 21-04 o jag känner på mig att de kommer vara  grymt mycket med folk :)


Annelie,saknar dig vännen! Har inte så mycket pengar på mobilen.. ring mig ifall du vill prata lite hjärtat!:)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0