Manpower..

Idag ringde annelie o väckte mig o blev måttligt chockad att hon ringde mig så tidigt hehe men tack för de lilla gumman:)
klev upp,borstade tänderna,klädde på mig o sminkade mig lite innan jag tog bussen in till stan för att leta upp manpower som är ett bemanningsföretag som hyr ut människor till olika jobb som man har valt själv så har gjort mig ett CV som jag har skickat till olika företag så får ju se nu hur de går:) Ska väl eventuellt på möte på onsdag på manpower pga att jag ska nog ta truckkort o jobba på lager hehe;) De ni.....

Sen har jag inte gjort så mycket.. tagit mig ett varm bad o bara myst med älsklingen på soffan o varit o tankat bilen!:)


Nu ska jag ta o nörda tv... Saknar mor o far , Annelie,Maja baja o Sara!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0