Måndag den 13:e:)

Vaknade av telefonen idag klockan nio då älsklingen ringde o vi pratade ända till klockan halv elva då jag gick i duschen vilket var otroligt skönt pga av att jag är så frysen av mig!Ska hämta han sen på landvetter o jag gruvar mig som fan för att fara pga av att de spö regnar här o kopplingen är typ hel slut på bilen så de känns lite piss men men..Vill juh ha han hem så de är väl bara att fara o hämta han hihi;) Skickade hem maja o peter igår vid klockan tio pga att jag var super duper trött o inge roligt sällskap o somnade på soffan en halv timme efter jag hade varit i badet...Har sovit så skönt i natt o utvilad känner jag mig verkligen nu hihi:)


Nu ska jag dricka kaffet o bara gloo på tv o vänta tills lilla Erik kommer hem igen:) love him..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0