Jiihaaa

är helt slut i kroppen nu av allt spring i lgh då jag har städat överallt o samtidigt tvättat o ska snart laga mat då erik kommer:)
Men nu är jag nöjd o de blev så himla fint o de luktar så gott.. luktar som en sommardag :)hihi..
Även hunnit ta mig ett bad efter allt städande o en kopp kaffe.. Har ännu inte ätit något o är inte ens hungrig!

pratat ett bra tag med annelie idag o de var så skönt o prata av sig så tack för de gummsan!:)
pratar även med mamma o pappa.. Fan vad jag saknar många o när jag var hemma här nyss så hann jag inte ens hälsa på alla o förlåt för de!!


Dagens låt för mig är : Infinity 2008 kommer inte ihåg nu vad artisten heter:)


Seeyaa

Kommentarer
Postat av: Annelie

De var så lite så hjärtat mitt, du kan alltid prata med mig om vad som helst:) De vet du.. saknar dej gumms:) Artisten till låten heter Guru Josh protjekt:)

love yaaaah!

2008-10-23 @ 00:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0