Imorgon...DåDå:)

sitter hos jonas nu o dricker lite kaffe.. killarna har nämligen lämnat mig o maja hemma för dom skulle o kolla på något gym! Blev måttligt irriterad igår så mitt hjärta gick i 110 km i timmen... Hur fan kan man säga något sådant??Pucko nöt...
Jag brukar ofta inte tänka på saker som kommer från min mun men de där var fan droppen...Nå väl orka bry sig om de!
Falskt...

På söndag fyller min kära moder 54 år o man får hoppas på att hon blir glad av sin present..tihi:)men de tror jag...
Snart fyller Erik år också...den 24 oktober blir han 22 år gammal... min lilla älskling! Han är bara för goo o snälll.. mitt lilla hjärta.. Tänk vad åren har gått fort för oss två o ångrar inte en minut med honom! Älskar han av hela mitt hjärta..


Saknar dig annelie gumman...men vi syns snart;)pusss
Saknar sara gumman också... Maja saknar jag också... hehe INTE!:)Min lilla sockertopp


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0