Hörde att de snöa igår hemma i kalix:)

Maja ringde igår då jag var på väg till Grand o berättade att de snöade,haha o här är de inte ens 1 minus o solen sken igår:)
Tänk vad fult ändå hur stor skillnaden är vars man bor ...Var som sakt på utbildningen igår o de gick jätte bra om ni ville veta. De gick bättre än BRA.. De gick FANTASTISKT :) dom var så stolt o tyckte jag var duktig så de var roligt o höra:)

Min chef sa igår att varför ni sitter på denna utbildningen är för att ni är dom bästa nybörjarna o att vi vill se hur mycket ni kan o vill lära er för att ta alla stegen till att bli kypare m.m. Och jag var den bästa.. mycket skryt nu från mig men jag blev bara så glad för jag vet att jag kan o vill lära mig allt!Fy faan va jag är bra haha...

Har även varit på kiosken idag o lämnat lite tider då jag kan jobba innan julborden börjar..Och där kommer jag få jobba mellan 4-5 timmar ungefär 3-4 dagar i veckan tills julborden börjar så de känns super bra måste jag säga att få lite pengar där ifrån också, men kommer inte att tjäna lika bra på Grand men spela roll!


Nå väl ska hitta på ngt nu:) Älskar min Erik sååå mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0