Hemma från Hemma:)

Idag klockan halv ett steg jag av tåget från boden till Borås o var så trött att jag var på väg att somna när jag gick haha;)
Blev ledsen i ögat igår när jag skulle vinka av mamma o pappa på tåg perrongen o de var samma gamla känsla jag fick i kroppen som den dagen jag åkte ner första gången  till borås men nu vet jag iaf att de inte behöver gå 5 månader tills jag får träffa dom igen! Snart Jul o nyår juh...:) Har haft så kul med annelie gumman o även träffat malin gumman o lea som trodde att jag hade glömt bort henne.. men hann iaf träffa henne en stund o vad fint hon hade gjort hemma hos sig:) Tänka sig o komma o tapetsera hos mig med:)??

Med klumpen i halsen tog jag hej då åt annelie dagen före jag for o eriks päron men hann inte träffa Linnea men hon har väl fullt upp med killarna o vännerna hehe.. Saknar dig lill gumman! Hoppas du har de bra linnea...


Sitter ny duschad på soffan med maja o vad glad jag var o träffa henne ..INTE! Skojja bara...Mitt hjärta!
Idag blir de idol o mys o imorgon jobb:)

Saknar dig så mycket ERik men du kommer juh hem på måndag så de ordnar sig!;)
Älskar mina vänner o ni vet vilka ni är plus min mamma o pappa plus min älskling!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0