Dra åt F**N!!

Jag är så irriterad på att gå som en fattig jävel som inte ens har råd med två små räkningar och TV avgiften kan gå o ta sig i röven säger jag bara.. Överklaga att jag inte har ngn tv? Plus att om jag gör de så måste jag ändå betala.. jävla tattare!
Klart jag har en tv men har inte dom pengarna just nu o vill juh inte hamna hos Kronofogden pga av en skit räkning plus att de är inte min jävla tv!!Banan Byxa...

På söndag fyller min lilla mamma 54 år o ska överraska henne med något som jag vet att hon kommer bli lycklig över:)
Kan bara se hennes ansikts uttryck när hon får den överraskningen! Fan va jag saknar dom o eriks familj:)

Idag kommer peter förbi oss o ska se film o antar att han ska sova över på våran stora soffa:)
Maja gick hem för ett tag sen också o tråkigt var de men killarna kommer juh snart :) Då blir de att slava framför spisen...



Har inge mer på hjärtat.. Jooo Ge mig miljoner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0