”Att vinna en vän tar flera år… att mista en tar inte ens en minut”

Varför var du tvungen o fara?Intalade mig själv att inte gråta när du skulle fara från mig, utan intalade mig själv att vara arg för att inte få den kvävande känslan av ensamhet.Jag sa att jag skulle vara stark o tänka att vi ses snart igen .. men undrar varför? För du skulle ju bo här med oss o skaffa jobb o inte lyssna på alla andra...speciellt inte den människan som födde dig! Jag sitter här framför datorn o gråter floder av saknaden av dig.. Vet att våran vänskap inte är över bara för att du flyttar hem igen men tiden du var här kändes som en evighet men som igentligen bara var sekunder...När jag for första gången från er flickor var de något som brast inom mig att jag övergav mina bästa vänner o kände mig egoistisk.. När du kom ner till Borås med sara så var de som att jag satt på nålar av ivrighet för att få se dig o ditt leende som får mig att skina som solen på en sommar dag o idag när du satt dig i bilen så brast de igen o jag hatar verkligen att ta farväl tills nästa gång vi ses...
Jag har haft de så roligt med dig under tiden du har varit här o verkligen inte brytt mig i om att försöka skaffa ngn annan vän för du betyder så mycket för mig att jag har inte ens orkat bjuda på mig själv till andra för de var en trygghet som flyttade med mig hit när du kom o nu står jag ensam kvar o ingen som sträcker sin hand när man har en grå dag...

Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt liv gumman  o kommer alltid att finnas här för dig!








Kommentarer
Postat av: Annelie

Saknar dej så ini nordens mkt, hade vela ha dej här nära kunna umgås som förut.. de är jobbit att inte få vara med dej.. men man få tänka positivt gumman,du kommer ju till jul o de är inte lång borta nu:)Längtar så.. du är guld värd gumms och har en plats närmast hjärtat!

2008-10-15 @ 19:30:33
Postat av: Majagumman

åååh lillgumman, nu blev jag väldigt rörd och de rann en tår ner för min kind. Saknar dig redan jättemycke gumman. Jag har haft den bästa tiden i mitt liv på länge nu när jag har varit här nere och fått tillbringa tiden med dig! du och jag kommer alltid att vara bästa vänner, puss på dig hjärtat.

2008-10-15 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0