Till Lea:)

Vaknade av ditt sms då jag just hade somnat o trodde de var ngn annan o blev chockad över att du skickade denna tid!När Jag läste ditt sms blev jag jätte rörd över de du skrev o blir så glad att du bryr dig så mycket om mig fast de känns som att jag har svikit dig som kompis!Just nu mår jag inte så bra psykist av massa olika anledningar o de är just en av anledningarna du skrev om! När du skrev att såna som jag växer inte på träd o att jag äär guld värd får mig lycklig o känna att jag någonting bra o att jag ska vara stolt över de jag har o de jag gör! När jag var hemma i kalix dom få dagarna när du skrev ett inlägg på min blogg blev jag nervös o fick en ångest inom mig att jag var tvungen att fara till dig på en gång för att förklara att jag inte har glömt dig som vän o de får du inte tro heller för du har funnits för mig under en tuff period o vi har haft de så roligt tsm även om de har varit perioder då vi hela tiden har varit med varandra eller om de har tagit ngn månad innan vi ens umgicks igen o du är en sån vän åt mig att jag vet vars jag har dig o hoppas att du tycker det samma! Du är en av många saknade vänner för mig även om jag inte skriver de här..! Du är en speciell tjej som har ett stort hjärta o är mycket klok tjej o även om ngn hatar dig eller älskar dig så är du speciell i mina ögon fast jag aldrig har sakt de åt dig eller kanske visat de! Jag blev så glad över ditt fina o långa sms att jag var tvundgen o kliva upp från den varma sängen o skriva av mig i ord så du förstår! De är såna här vänner som du som man ska vara rädd om...Tack så mycket för att du finns!!

Saknar våra spring i korridoren fram o tillbaka hos varandra..Saknar våra pratstunder! De är bara o ringa när du än vill o svarar jag inte så förstår du nog varför... Hoppas du har de bra gumman! Nu säger jag god natt.. KRam i massor till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0