Tidsfördriv

fram mobilen, och gå in på dina kontakter. Håll inne neråt-knappen i 3 sekunder, och skriv sedan in namnen här nedanför.

Mitt avskedsbrev

Kära Jonas V, För det första vill jag säga att Maja gumman är den bästa vän jag haft, och att Morbror Dan är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Sara underbarst och Theres Grand gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Anna Holmträsk får ett lyckligt liv tillsammans med Emma. Jag vill säga tack till Grand hotell för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Göran Nilsson. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Josse from tog sitt liv. Snälla kenny, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Älsklingen och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av  Teo som kommer i 130 km/h i en blå Opel.


Haha de var lite roligt att göra..fult bara att jag fick samma slut som Maja att Teo skulle köra över i 130 med en blå opel:)
Sitter på soffan o bara ta de lugnt..har huvudvärk sen jag vaknade o är smått irriterrad att dom inte har skickat mina arbetstider på grand så får hoppas på att jag får dom imorgon! Blir en tidig kväll för mig känner jag..

Saknar maja,annelie o sara ,mamma o pappa sååå mycket älskar er av hela mitt hjärta!
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, vem vet.. teo kanske är menad till att köra ihäl ngn ;P hihi skoja bara.. saknar dig gumman.. puss!

2008-11-23 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0