Stulen av ngn! hehe

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:

2. Alisa Grand
12. Emma Sands
21. Gorri
24. Helena Grand
35. Karro nya
36. kea
37. kenny
40. lea hem
48. Mamma
54. Min halv "syster"
66. Rosemarie
72. Älsklingen

Ser du nummer 2 ofta? var med henneiförrgår:)
Har du pussat nummer 12? haha näee men kramat henne!
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 21? Har inga minnen med han.
Har du träffat nummer 24? Ja men inte på länge:)
Är nummer 35 söt? Ja det är hon...
Vad var ditt första intryck av nummer 36? Snäll o trevlig
Gillar du nummer 37? bara som vän.. men känner han sådär!
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Nej
När såg du nummer 48 sist?  idag:)
Har du varit i nummer 66 hus? nej inte det inte.
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Vet inte :)
Är du nära vän med nummer 66? Nej det är jag inte.
Har du gått på bio med nummer 40? Haha, vet inte?
Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Ja ..hehe
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? Vi pratar inte,skickar bara mess me varandra!
Känner du nummer 48? Ja det är ju min mamma jue :)
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?hmm njaa jag vet inte..
Hur är vänskapen mellan nummer 35 och 36? Tror inte dom känner varandra alls...
Har du velat slå 40 i ansiktet? tror jag inte 
Har nummer 12 ett förhållande? joo då
När träffade du nummer 35 senast? Faktiskt längesen nu...
Har du sovit hos nummer 37? Ja, det är ju min kusins man  ;D
Vem känner du bäst av nummer 66 och 72? min älskling erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0