Snart jul

Helt sjukt vad detta år har gått fort.. speciellt sen man tog studenten! Ska bara bli så skönt att få komma hem till familj o vänner så de finns inte.. saknar faktiskt kalix grymt mycket fast de är en liten håla! Men de är bara de att den hålan finns all trygghet ..o de saknar jag! känns bara väldigt jobbigt att bila hem men om vi blir tre stycken med sara så är de inga problem pga att alla har körkort! De kommer bli så att Erik hämtar mig från jobbet den 19 dec,far tillbaka till lgh så jag får snabb duscha o packa in väskorna...hämtar upp sara i jönköping om hon nu får ledigt vilket jag tror! Sen så kör erik på natten ,sen jag på morgonen då jag vaknar o sara kanske sista biten.. hihi vi har styrt upp detta!

Måste även planera på va vi ska göra på nyår?? Eller hur brudar!? De ska bli ett bra nyår detta också...
Plus att jag har lovat Annelie denna jul att gå ut med henne..pga att förra julen på kvällen så samlades vi ett gäng o drog till B4 där de var fest med blandat folk o de var skit kul o stackarn var nämligen då o jobbade natt !

Har ännu inte fått mitt schema o jag blir knäpp... arrrgghhh!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0