Rubrik?..hmm

Sitter framför tvn nu o bara ta de lugnt..jag o erik har varit på en promenad o badat lite , vilket var väldigt mysigt!
Sen har vi också hunnit med att vara på knalle med jonas o fikat o så skulle erik köpa en vit t-shirt tills i helgen:)
Hoppas han kommer få de roligt men de tror jag.. haha bara han inte tappar bort peter vill säga!:)

Längtar som bara den till fredag men nu är de inte länge bort.. blir bara lite små irriterad pga att jag har inte fått tag i Ola ännu o han svarar inte.. o Theres har inte svarat på mitt sms om hon kunde ta de?!!Nå väl de löser sig..:)

Malin, om du läser detta så läser jag din blogg på Imala.se men kan inte kommentera dina inlägg pga av att jag måste bli medlem o jag orkar inte börja med de ..hehe är lat! Men roligt att du läser min.. nog för att jag inte skriver ngt intressant!
Hoppas du har de bra..Kram


Har även hunnit prata med mamma o pappa idag o dom hade bara tagit de lugnt o sett på tv o varit o promenerat i skogen bakom huset deras i Sörn! Pappa ringer typ 2-3 ggr per dag o tror han är orolig över mig eller så har han lite o göra haha men söt är han iaf o mamma säger att låt hon få vara lite i fred så nu blir de bara 1 gång per dag :)hihi.. Saknar dpm så mycket men snart kommer jag o då är de slut på frid o fröjd :)

Ska se lite tv nu innan jag ska sova...
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

God morgon! Men vad störigt, det visste jag faktiskt inte att man var tvungen att bli medlem? Jag tycker det är intressant att följa din blogg =) Jag får ju följa din vardag och dina tankar. kramkram//sis

2008-11-13 @ 07:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0