Problem me datorn!

Har inte kunnat skriva idag på bloggen pga av att uppkopplingen till internet har krånglat lite men erik styrde upp de:)
Sitter just nu på soffan o känner lugnet..är så trött idag o har huvudvärk! Inge roligt...

Idag har jag diskat,varit o handlat,tvättat o sen farit o jobbat så kom hem nu för ca en timme sen!
imorgon är jag lediga o tänkte ta mig en promenad till biblan o låna ngn bok o sen kolla min mejl pga
att jag skulle få mitt schema från Grand nu under Julborden.. kommer bli mycket att göra men då får man
ju sen en belöning för de också:) Har även fått en lista på julmaten som jag måste lära mig utantill o den är TVÅ
sidor lång o de är hur mycket som helst..hehe kommer glömma hälften av de!! Men kommer nog inte bli ensam...

Har varit dåligt väder idag tills typ klockan tre då solen kom smygandes fram o pratade även med lilla mamma
o i kalix var de kol svart ..haha att de kan vara sån skillnad! Nå väl..orkar inte skriva ngt mera vilket är synd men
är så trött så skulle kunna somna här!

Saknar alla! Love...

Seeyaaa









Kommentarer
Postat av: Anonym

det var kul att du kom! en redig fest-pingla var du ju :) haha, ha det bra! kram Olivia

2008-11-18 @ 23:31:27
URL: http://oliviadurefelt.blogg.se/
Postat av: Maja

Nu snöar de här hemma ;) puss på bästaste du

2008-11-19 @ 01:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0