pokerface!

Har nyss badat o de var så himla skönt.. nog för att jag typ gör de varannan dag hehe:) Har blivit som ett beroende innan man ska o soffa..:) bli varm o goo i kroppen när man är så annars är så frusen av sig!

Blev inte att fara idag på volvo för erik orkade inte så de blir ngn annan dag istället... har inte gjort så speciellt mycket idag förutom att vara o jobba,gjort mat o handlat mat .) Sett lite tv o gjort kvällsfika...eller joo haha jag o erik har gjort ett experiment med ett par byxor eriks mamma skickade ner som han hade tänkt ha på sig i helgen då han ska till danmark!
Byxorna måste vara vita men dom hon skickade var typ beige haha så vi la byxorna i klorin för att vi trodde dom skulle bli vita men hahaha skrattar snart ihjäl mig..(HOST) hihi dom blev lila istället för vita så vi gav upp.. Sorry Sivan!

Nu har erik somna på soffan som vanligt.. har blivit hans säng verkar de som! Får väl se om jag orkar väcka han!
Ska på kiosken imorgon från 12-14 o sen 18-21 o lära mig stängningen! Blir så irriterad för dom säger hela tiden att jag är duktig m.m o att jag ska bli självständig så dom kan släppa mig själv men har ju inte knappt fått visa att jag kan själv.. typ som idag så skulle jag göra mat men hon som jobbar där tog över som att jag vore dum??HALLÅÅÅ tänker jag.. hur många ggr har inte jag gjort de där själv utan hjälp???DAAAA???... nå väl ska tänka positivt nu ...

Ska nörda lite nu på internet sen sova...




Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0