Nu har man sett film!

har sett en film som var jätte bra.. rekomenderar den till Annelie:) Den heter "brudens bäste man" o jag brukar inte vara så mycket för såna filmer men denna var jätte bra o den manliga skådespelaren är Patrick Dempsey från Greys Anatomy!
Har ni inte sett den så gör de:)

Blev sugen på lite snarra så jag o babe gick på videokungen som ligger alldeles bredvid oss o blev sugen att hyra en film o de var den enda nyheten typ haha;) Trodde inte först att erik ville hyra den men de ville han såå blev lite förvånad!
Har även börjat se Desperat Housewifes o jag har annars aldrig varit förtjust i den serien men den funkar ;)
Maja tycker jag har varit konstig då jag inte har tyckt om serien hehe.. men nu är jag halv fast iaf!!

imorgonär de en ny dag o då ska jag städa lite grann o gå till knalle för de var en stund sen jag var där nu :)
Haha har även gjort bort mig idag i bloggen... de var terror dåden i USA den 11 september inte den 11 november :)
Hahahaha jag är för jävla rolig.. Tack maja för att du påpeka detta!;)

Seeyaaa
Love u erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0