nervös..

Idag är de första dagen o jobba själv men de ska nog gå bra.. försöker bara tänka på hur allt gick till bara  innan man ska stänga ;) Somna igår klockan tolv o de var skönt istället för att somna klockan tre på natten eller senare! Har även kommit på att när erik kliver upp o far till jobbet så sover jag som bäst men de är kanske för att då är hans plats varm o goo plus att jag har hela sängen för mig själv då..haha låter värsta ego nu men de är sant:) Säger ju inte att de inte är skönt att sova bredvid erik direkt haha.. :)Om ni fattar va jag menar...??

Vet inte varför men har haft huvudvärk nu i ngr dagar efter jag har klivit upp på morgonen!!
plus att här för ngn dag sen så kände jag mig jätte stressad o orolig över något så jag fick näsblod o
har aldrig haft de förut..tyckte de var jätte läskigt!! Men sen efter de lugnade jag ner mig..



En bild sen Maj 2007 då jag var Italien:)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin

haha, =) sover oxå bäst när sambon drar till jobbet. Då rullar jag ihop mig till en liten boll på hans sida av sängen. Tänkte skaffa mig en blogg här. Heter detta ställe blogg.se? Tror i så fall jag hittat själva hemsidan. Gillar min nuvarande blogg som jag har, det knäppa är att man inte kan kommentera det jag skrivit eller skriva i gästboken. Man måste bli medlem, va stökigt. Flera kompisar stör sig på detta, det är ju konstigt att de har det så. Och ibland kan jag faktiskt känna att jag begränsar mitt skrivande till en viss del, jag skriver inte riktigt rakt från hjärtat. malå är ett litet samhälle och folk pratar ibland lite för mycket ;) Fast detta har jag ju skrivit om en gång i bloggen. Nåja, det finns alltid folk som vrider och vänder på det man skrivit och gör om det till sin egen "sanning". Sådant får man nog lära sig att leva med då man bloggar öppet.

Kram / Malin

2008-11-20 @ 12:07:05
Postat av: Annelie

vad söt du av på bilden gumman min:)

2008-11-20 @ 21:56:38
Postat av: Maja

du är så söt gumman :) älskar dig snart ses vi!

2008-11-20 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0