life sucks sometimes!

Börjar klockan fem idag på Grand o får hoppas på att de går bra..kommer vara döö slut sen när ja är hemma för de kommer nog bli så att jag går hem efter jag har slutat klockan fyra pga att mina pengar är slut samt alla små pengar för jag gav dom till erik när han skulle sola iförrgår...! Efter klockan sex är de gratis att stå men dom är som hökar lapplisa här i borås o tänker då inte betala böter! Och Erik is väl inte hämta mig antar jag så då blir de att gå eller om jag kan åka med ngn från jobbet:)Men de löseer sig ...


Om Sara ,Maja eller Annelie läser detta så vill jag att ngn av er ringer mig före klockan fem om ni vill prata:)
Är prat sugen som bara den..:)


älskar min familj,vänner o Erik:)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Maja

Love you sweetie... Ha en bra kväll/natt på jobbet.. Saknar dig.. Pusspuss

2008-11-08 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0