Ledig idag..

Vaknade klockan tio idag o kände att jag bara ville ligga kvar i sängen för att jag var så trött..
Men tänkte att jag ska kliva upp o hitta på ngt idag..typ gå ner på stan o de först jag hör är regnet som slår mot fönstret!
Då kände jag bara.. näeee inte idag!! Så om de slutar regna snart så kanske jag går iaf.. men de är bara de att de regnar hela tiden känns de som och man har inte kläder för de heller.. !

Har pratat med maja gumman idag o de var skönt.. saknar dig babe! insåg även idag att de är prick en månad tills vi kommer hem till Kalix:)Ska bli så skönt att få komme hem o tänka på annat...

Imorgon jobbar jag 16-21 o fredag plus Grand på lördag från 17-04! Sen nästa vecka blir de mycket..
Men ska man försöka leva o få några pengar så tar man de man får...

pratat även med Erik tidigare o han skulle tydligen jobba över idag så de blir en lång dag själv hemma.. inge kul!
Men men...

skriver sen då jag inte känner mig tom i skallen....hehe!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0