Hells kitchen..

Har nyss sett hells kitchen..är lite roligt o se de när de är så mycket drama!
Skulle själv aldrig utsätta mig för ngt sånt.. där ngn ska "lära dig av dina misstag" men som
igentligen bara står o skriker att man är en nolla! Många kanske tar till sig de o tänker att nästa gång ska jag
visa att jag kan o är bättre! Men kom igen?? Jag skulle typ flippa själv o bara kasta skiten åt faan..
Man kan se de som att ge upp..men jag tror hellre på att man är ärlig o positiv o sääga att detta blev fel resp rätt!
Men jag vet inte?  De är  bara min åsikt iallafall...

Har gått bra idag på jobbet men däremot så har de varit mycket o göra plus att Fatima sa innan hon for att de kommer
bli lugnt..bara såna som vill ha tidningen o cigg men de har bara varit folk i ett som ska ha mat o har inte haft en lugn stund!
Haha, men dom blev glad när dom insåg hur mycket jag sålde..Har jobbat på tjorran om ni inte förstår vars jag har jobbat idag:) Så dom sa på skämt att dom skulle lägga in en annons att jag jobbar där..hehe ! kanske för att man är så snygg?

Måste bara säga att när ngn har sakt i familjen/vänner att jag ser bra ut så brukar alltid mamma komma med en smyg kommentar "Hon släktar på mig då jag var ung" haha nog är hon allt söt lilla mamma.. Men är väldigt lik henne när hon var ung..bara att hon var smalare än jag! Hihi.. Som en bild då hon var 17 år o väntade sitt första barn så såg de ut som att hon inte alls var gravid.. Hon var så fin men ngn blir man själv gammal o grå:) Förlåt mamma..hihi

Nå väl ska gå o sova strax..

Ni vet alla att jag saknar er ..älskar er:)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0