Halloj..

Mycket som snurrar på i hjärn kontoret.. hmm ... Fick nyss mitt schema från grand o blev besviken igen men de är iaf ngt.. Ska dit imorgon o höra bättre om schemat.. om jag har fattat rätt för de såg hel konstigt ut! Sen efter jag har jobbat där blir de en timmes rast innan jag åker på nästa jobb.. men man måste för att få ihop pengar! hatar ordet pengar.. de får mig att må illa! Sägs att man inte blir lycklig av dom men de blir då jag.. kanske för att man lever på inget just nu!

Ska snart vinna på lotto..hehe!

Ska börja med middan nu iaf innan erik kommer hem... kanske blir en promenad ner till knalle om jag fattade han rätt..
Tror vi skulle gå o kolla en klipp tid åt honom på nikita.. skulle själv behöva klippa mig men de får bli ngn annan gång!


Ring mig om ni vill prata.. gäller maja,sara o annelie! älskar er tjejer..

Saknar mamma o pappa..snart kommer jag..whiii!

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0