äggröra till middag!

haha orkade inte laga ngn mat idag till mig själv så gjorde ngn egen äggröra som faktiskt blev jätte god..trodde de skulle smaka apa men de funkade :) Sitter nu iaf på soffan o ser en film på Tv3 ,tror de är typ ensam hemma som man har sett hundra ggr haha men de funkar de med!

Skulle ha diskat idag o igår men har ingen ork så måste ta o fixa de imorgon istället innan jag går till jobbet!
Har även pratat med mamma idag för hon kände sig lite ensam nu när pappa har åkt i väg till stockholm med en lastbil..
Han har nämligen fått ett jobb som lastbilschafför igen så man måste ju säga Grattis lilla pappa:) han är nog mäktigt stolt..
De är ju ganska svårt att få jobb i lilla kalix..eller igentligen överallt!Saknar dom så otroligt mycket så de är hemskt..
men kommer ju snart hem plus till mina tjejer:) Gud vad jag längtar efter er...

Sara,om du läser detta så om du kan så ring mig så jag får höra om du fick ledigt när vi ska åka hem:)miss u tooo

Sen imorgon blir de jobba.. Mån-ons o sen Fre-lör... Fyyfan!
Hoppas erik kommer hem snart från träningen..lite ensamt här hemma!
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

Nina, lässsss min blogg.. kommer till dig helg.. Ringer dig ikväll så pratar vi mer om det.. PUSS

2008-12-01 @ 12:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0