vårdcentralen nästa!

om en halv timme ska ja till doktorn o få se vad de är som spökar i min mage! hoppas bara att de inte är något allvarligt för jag vill inte gå o tänka på något negativt direkt! Jag hoppas också på att kalix sjukhus har skickat mina rapporter hit till borås så jag inte behöver göra om allt en gång till! Bara dom inte vill att jag ska på koloskopi för då dööör jag.. vill absolut inte på ngt sådant igen säger jag bara! ni som har varit med om de vill säkert inte dit igen o ni som inte vet vad koloskopi eller har varit med om de så hoppas jag att ni aldrig kommer få vara med om de!:)

Iaf igår fick jag tillbaka min efterlängtade väska med hela innehållet o jag blev så glad att jag sprang nästan ner till stan.. haha okey jag sprang till bussen! Fast får dock nytt bankomat kort imorgon tror jag för jag fick spärra det plus eriks pga av att hans konto nummer var i min börs !:( Var även till polisen o sa att dom kunde ta bort anmälan .. så nu känns de mycket bättre!:) Ska även och provjobba påå grand hotell nu på torsdag klockan 20-04.00 så de kommer bli tungt men som sakt jag söker mig efter mer jobb! Min chef på Sands blev juh dock inte så glad men vad ska jag göra?? De är juh bara för miyy eget bästa.. kan juh inte stå o jobba 1-2 dagar i veckan direkt.. De tycker jag han borde förstå! Ska även jobba på fredag för sands som servitris klockan 18-02.00 o då får man se om jag fick jobbet på Grand eller om jag stannar kvar på Sands. De återstår och se.. men jag tror de går bra !

Nå väl nu ska jag gå till farbror doktorn.. seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0