trött!

ja nu är man hemma efter att ha jobbat mitt sista pass på Restaurang Sands och chefen tog det bra att jag har valt att tacka ja till Grand hotell o han förstod nog de från första början! Så de känns jätte bra nu. är dock väldigt trött o utmattad pga av att de har varit så olidligt varmt dom senaste dagarna ... Vet inte ens vad man ska ha på sig eller om man ska springa naken haha;)

Imorgon kommer Boogie tha man hit o ska sova över till söndag o det ska bli trevligt tycker jag.. synd bara att alexandra skulle jobba! Ska eventuellt på fest nästa lördag hos en tjej som heter emma som är ett år äldre än mig! Nu har man äntligen börjat knyta kontakter ...:) livet är underbart tycker jag när saker går som man vill!


ajja ska nog gå o sova nu.. Saknar er alla mycket!


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0