Torsdag hela dagen..

Idag blev vi väckta klockan nio för att hyresvärden skulle komma och fixa ytterdörren pga av att vi hade fel i låset!
Så vi steg upp,klädde på oss och åt lite frukost och fixat balkongen så den ser bättre ut och sen har vi varit och handlat lite mat nu när Jonas kommer.. haha men de gör vi juh annars då men men;)

Har även fått bilderna sen balen idag och dom var fina förutom att jag var blekvit och erik neger haha:) väldigt snyggt..
Idag börjar jag jobba först vid 21 så de blir en lång dag för mig eftersom jag har varit vaken sen nio och kommer inte vara hemma först vid halv tre på natten.. men vad gör man inte för pengar! måst man så måste man.. så enkelt är de!

Imorgon har iaf jag och Erik varit tsm i 5 år och jag tycker bara tiden rinner iväg så otroligt fort!:)
Saknar min familj så otroligt mycket och mina underbara vänner som alltid kommer att stå mig varmt i hjärtat!


Nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe innan de blir kallt.. Seeyaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0