Stulen av eriks syster:)

Tidsfördriv haha

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Hela tiden haha:)
Gnälla: aa men inte så mycket!
Sova: - Varje natt
Skada dig själv med flit: - Nej
Ta mediciner du inte borde ta: - Nej
Vilja dö: Haha näee..
Drömma mardrömmar: Ibland då jag är ensam
Drömma sexdrömmar: - haha, njaaa
Klä dig i svart: inte så ofta!
Gå till kyrkan: då jag måste
Gå i skolan: har nyss tagit studenten :)
Röka: - nej
Ljuga:bara småa vita lögner
Hata folk: Nej
Lita på folk: Bara dom närmsta!

VEM:
Saknar du: Mina vänner, familj
Vill du döda: Inget
Rörde dig sist: Erik
Vill du slå: - ingen just nu
Pussade dig sist: Erik
Vill du kittla:haha va? ingen
Kramade du sist: Erik
Vill du prata med: Ingen just nu
Skrek du på sist: ingen
Vill du vara som: Mig själv:)
Sårade dig sist: Ingen
Vill du bli galet full med: Mina tjejer:)
Gjorde dig riktigt glad senast: maja, sara o annelie
Fick du sms från senast: Min halv syster

HAR DU:
För många vänner: - nej...
Flickvän: - nej
Förföljelsemani: Haha ibland
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: - nej
Någon fysisk sjukdom: - nejdå
Någon skada: - nejdå
Färgat håret: slingat o färgat håret brunt
Brutit några ben: Nej
Några piercings: - nej
Egen dator: Nej men räknas eriks som min också?
Bra självförtroende: Hyfsat
Kysst någon: aha
Köpt kondomer: - aaa
Tagit nakenbilder: haha näee
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till mamma o erik
Bjudit ut någon: Näe
Varit kär: - jo
Dumpat någon: Nej
Blivit dumpad: Jo
Velat vara otrogen: - nej.
Varit otrogen: - nej.
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: ÖHHH
Rymt hemifrån: aa ngn gång då man var mindre
Gjort något olagligt: - någon som inte gjort det?!

HUR:
Svarar du i telefonen: Heeeej!
Fördriver du tiden: - umgås me vänner, sova, städa, skriva se på tv
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig
Tjänar du pengar: Ja
Ofta bäddar du sängen: Varje dag
Ofta diskar du: Vi turas om jag o erik
Ofta städar du: - Varannan dag
Många stör du dig på: - många
Ofta träffar du din familj: Annars varje dag men inte nu pga av dom bor i kalix o jag borås


TROR DU:
Att du kommer bli något:Ja de tror jag!
På rymdvarelser: - haha, nej
Att folk tycker om dig: AA de tror jag...men ibland känns de inte som de!
På ett liv efter detta: Ja de gör jag
Att fiskar kan tänka: haha de tror jag inte!
Att du kommer leva länge:Vi får se

VÄLJ:
Katt eller hund: - hund
Vit eller svart: - vit
Varmt eller kallt: - varmt
Vatten eller land: - vatten och land
Sex eller kyssar: - både och,
Telefon eller internet: - telefon
Musik eller tystnad:tystnad
Bok eller film: - film
Leva eller dö: - leva


Kommentarer
Postat av: Millah

Men gud så litet, ser ju int va de står :/

2008-07-30 @ 16:04:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0