Söndag..

idag har jag o killarna varit nere på stan och ätit frukost o handlat mat för fyra år frammåt:) Idag har vi ätit en god hemmagjord sallad som jag gjorde istället för att slösa pengar på att gå ut o äta! Har även gjort ljusa slingor i mitt hår nyss och de blev jätte bra.. köpte slingor för brunt hår! Kände att de är ingen ide att färga håret brunt nu på sommaren för håret hade blekts ändå så pass mycket att de var lika bra att ljusa upp de:) jag är så duktig ... haha

Nu ska jag skriva om jobb igen:) Fick sluta tidigare igår vilket var väldigt skönt.. jävla piss jobb från fan säger jag bara. imorgon ska jag då söka nytt på en gång ..ingen ide o stå där när de inte händer knappt något! igår kväll var de max 10 pers
och skrattretande är de! En kvinna på jobbet skulle rekommendera mig för hennes kompis på Hotell Grand som är restaurang chef där så tänkte att imorgon ska jag gå o lämna mitt cv där o hoppas på bättre för vill verkligen ha ett bättre nu på en gång!!!! Men intalar mig själv att de duger tills vidare.. men jag är värd något bättre när jag har en utbildning på de!

ajja de löser sig säkert... i natt åker eriks föräldrar ner till oss o de ska bli kul när dom kommer tycker jag plus att sally o kajsa kommer också.. dom är så söta så att man smälter:) plus lilla linnea gumman..

Saknar er maja,sara o annelie, mamma , pappa!:)

Kommentarer
Postat av: Pottan

Nina, de är jusst de där som kallas för att börja från grunden :) De får vi alla göra oavsett utbildning :)

2008-07-13 @ 19:27:13
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Saknar dej med gumman mycket..:)

2008-07-16 @ 16:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0