Sliten..deprimerad

idag har jag stigit upp klockan åtta o gått till vårdcentralen där dom har undersökt min mage igen.. tydligen så har jag inflammation i tarmarna vilket inte är bra så jag har varit lite hängig idag!Ska tbx nu på tisdag o göra rektoskopi IGEN!
kan de inte bara få bli bra någon gång så jag får slippa att gå på undersökningar?? Bara dom inte vill att jag ska tbx till koloskopin för de är så smärtsamt att bara tänka den tanken! De är de värsta jag har varit med om..:(


Men iaf.. sen har eriks familj , jag och jonas varit nere på stan sen klockan halv tolv och kom nyss hem vilket var skönt så jag får vila mig lite tills jag ska o jobba.. känner mig inte alls motiverad för de! Har även varit på Grand hotell så jag ska nästa vecka på torsdag komma o provjobba! Super fint ställe med unga människor och mer arbetstid för mig.. hoppas nu att jag verkligen får de så jag slipper de andra stället! Skulle vara så mycket bättre för mig så jag slipper fundera på det nå mera... Så jävla deprimerande att vara fattig som en kyrkråtta o springa i affärer när man inga pengar har! Andra har de så jävla lätt som knappt behöver lyfta fingret så får dom pengar ! Jag blir så trött i skallen på att tänka på jobb jobb , pengar pengar pengar....Fan kan man bara inte få bli multi miljonär??!!

nå väl .. skit samma i allt!

Imorgon Liseberg om de inte regnar och sen på kvällen far eriks familj.. de kommer bli så tyst o tråkigt!
De är roligt när dom är här.. bara min familj kommer snart.. saknar dom så otroligt mycket o mina underbara tjejer!
Skulle verkligen behöva dom just nu idag.. men jag har juh erik o han finns juh här också! Tur för de .. vad skulle livet vara utan han? Jag älskar dig hjärtat mitt så mycket så de går inte att beskriva..

Ha en bra dag annars allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0