När man inga pengar på..

mobilen så är de väldigt roligt när någon ringer som tex nyss då lilla annelie ringde :) ska bli roligt för hon kommer och hälsar på oss nu i början av augusti .. och sen kommer maja gumman!

Maja, sara, Annelie:
Fan tjejer vad jag saknar er.. Saknar allt skratt, saknar våra äventyr, saknar våra tjej kvällar , saknar att springa hos varandra, saknar våra promenader, saknar i stort allt till och med annelies merca som gick som ett arsle där ett tag haha;) Jaa de är inte lätt när man far bort från allt som var ens trygghet men tur så vet jag att jag har världens finaste vänner o de skulle inte spela ngn roll ifall man åkte på andra sidan jordklotet så skulle dom finnas. de kallar jag äkta vänner.. känns nästan som att "tills döden skiljer oss åt"! Eller hur? haha...<3

Mamma Anita Pappa Göran:
plus att jag har världens bästa föräldrar o tack vare deras stöd o hjälp så vågar jag dras isär från dom o bilda mitt alldeles eget lilla liv så som jag vill!:) Även fast dom så där ringer varje dag 1-3 ggr haha... älskar er så mycket <3

Min Älskling:
Åh jag får juh inte glömma den som äger mitt hjärta... Erik ! Du står alltid vid min sida vad som än händer , lyssnar, förstår, stöttar o ger mig den kärlek o ömhet som jag behöver varje dag !Du gör mitt liv helt underbart oavsett vad de än är..
Du är en ängel o de är bara du som har nyckel till mitt hjärta ... Älskar varje millimeter av dig!<3


Älskar er alla o ni står mig närmast hjärtat..

Kommentarer
Postat av: pottan

Saknar dig ochså Nina :)

2008-07-23 @ 14:41:14
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja just dej menade jag:) Börja fan gråta när ja läste ditt inlägg nyss, så mkt saknar ja dej:)

2008-07-25 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0