Jobba..

Har jobbat nu från 10.30-15.00 och börjar mitt andra skift nu klockan 19 till 02.30. Är sjukt trött nu men de blir nog bättre efter tiden då man har vant sig.. har iaf gott bra än så länge bara att jag är trött i skallen nu av alla packade hollandäre som har druckit inför ngn fotbolls match! Bara timmarna går snabbt sen så man får krypa under täcket och mysa med erik.
Haha har sakt till erik o jonas att imorgon ska jag sova länge så dom behöver inte väcka mig före fan för då blir jag sur!

När jag kom hem lagade erik mat åt mig medans jag låg o vilade vilket var otroligt skönt.. Känner redan nu att jobba nere i en natt klubb är inte riktigt min grej med fylla,skrik o bråk! Men de får funka tills jag får börja med att jobba i restaurangen på luncherna!

Tycker att de ända jag har skrivit hittils på denna blogg är jobb haha.. de känns som att de är bara de som går runt i min skalle just nu =/


Fick ett jätte fint mess av sara igår som fick mig glad:) tack för de gumman.. saknar alla er tjejer såååå otroligt mycket men som tur så kommer maja ner nu den 28 juli till att börja med o sen flyttar hon hit o de ska bli så kul när man ännu inte har skaffat ngr vänner!

Skriver mera imorgon.. puss o hej  / seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0